Anyagismeret G1 (GGEPBAN-ANYAGIG1-1)
Alapadatok
Oktatók
Tantárgy célja
A tantárgy oktatásának alapvető célja, hogy a hallgatóknak mélyebb és rendezett ismereteket közvetítsen a piacról, annak működéséről és a vállalatok piaci műveleteiről. Az oktatás ideális esetben akkor hatékony, ha a hallgató jelen van az előadáson, értékeli a hallottakat, de emellett önállóan folyamatosan feldolgozza a tankönyv megjelölt fejezeteit, és megoldja a témakörhöz kapcsolt egyéni gyakorlati készségfejlesztő feladatokat.
Elsajátítandó ismeretanyag
Szakmai kompetenciák
Tudás
Képesség
Attitűd
Autonómia és felelősség
Számonkérés és értékelés
Félévközi követelmények
A tárgyhoz kötődő Neptun Meet Street felületen az előadások fóliái, a feladatok és egyéb hírek találhatók. Ez segítheti a vizsgára történő előzetes készülést. Kérjük, hogy a konzultációs alkalom előtt jelentkezzenek fel a Neptun Meet Street-re, és ellenőrizzék, hogy működik-e! A félév során minden hallgatók felé irányuló kommunikáció a Neptunon keresztül történik.A tantárgy félévközi ZH-val zárul. Az alapvető marketingfogalmakat, különösen levelező tagozaton, folyamatos tanulással lehet elsajátítani. Az egyes fogalmi körök egymásra épülnek, gyakran összefüggésükben érthetők meg. Fontos továbbá annak megértése, hogy a marketing eszközök igen sokfélék, nem automatikusan alkalmazhatók minden helyzetben. Ez különbözteti meg a marketing tárgyat sok olyan tantárgytól, melyek erősen strukturáltak, s csak egy jó megoldás létezik. A hatékony felkészüléshez az előadás látogatása mellett elengedhetetlen a tankönyv adott fejezetének olvasása, továbbá a fejezet végi kérdések és feladatok átgondolása.
Vizsgakövetelmények
Generatív MI használata
Nincs megadva
Irodalom
Kötelező irodalom
Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia (2014): Marketing alapismeretek, Akadémiai KiadóAjánlott irodalom: Kotler, P. - Armstrong, G. - Wong, V. - Saunders, J.A. (2008): Principles of Marketing, Fifth European Edition, Pearson Ed,
Ajánlott irodalom
Nincs megadva