Mentorprogram: Számítógépes játékok vezérlése Arduino controllerrel - M (GSZABAN-MENTSZJV-1)

Alapadatok
Szak és képzési szint
szabadon választható, BSc
Tanterv
2023
Óraszám
0 + 2 + 0 (E+Gy+L)
Kreditérték
3 kredit
Elmélet-Gyakorlat arány
Elmélet: %, Gyakorlat: 100%
Tantervi félév
2. félév
Oktatók
Tantárgyfelelős
Farkas Attila
Felelős tanszék
Informatika Tanszék
Oktatók
- nincs
Ellenőrzésért felel
Farkas Attila
Tantárgy célja

A hallgatók tapasztalatot szereznek a mikrovezérlő - számítógép kapcsolat felépítésében kommunikációjában, az Ipar 4.0 címszó alatt is használatos eszközök segítségével.

Elsajátítandó ismeretanyag
Gyakorlat

Projektek végrehajtása kisebb csoportokban Lehetőségek projekt életciklusainak követésére Arduino mikrovezérlőn elérhető kommunikációs lehetőségek Számítógép vezérlés Arduino eszköz segítségével Egyszerű programozási elemekből (algoritmusokból és szerkezetekből) komplex szoftver tervezése és fejlesztése Eredmények prezentálása

Szakmai kompetenciák
Tudás

Képesség

Attitűd

Autonómia és felelősség

Számonkérés és értékelés
Félévközi követelmények

Projektmunka: Projekt készítése kiscsoportos munkában, majd az eredmények prezentálása az NJE által szervezett házi konferencián. Kötelező részvétel egy konkrét projektben, projekt életciklusonként (indítás, tervezés, végrehajtás I., végrehajtás II., tesztelés, ellenőrzés) 12-12 pont (összesen 72 pont) szerezhető. A házi konferenciára készülő videó és prezentáció 14-14 pont (összesen 28 pont). A gyakorlati jegy megszerzésének feltétele mind a projekt, mind a konferencia részből 50% teljesítése.

Vizsgakövetelmények

Generatív MI használata

Nincs megadva

Irodalom
Kötelező irodalom

Nincs megadva

Ajánlott irodalom

J. M. Hughes - Arduino: A Technical Reference Guta Gábor: Szoftverfejlesztés okosan Pythonnal – Agilis csapatok közös nyelve Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv I-II. kötet