Mentorprogram: Számítógépes játékok vezérlése Arduino controllerrel - M (GSZABAN-MENTSZJV-1)
Alapadatok
Oktatók
Tantárgy célja
A hallgatók tapasztalatot szereznek a mikrovezérlő - számítógép kapcsolat felépítésében kommunikációjában, az Ipar 4.0 címszó alatt is használatos eszközök segítségével.
Elsajátítandó ismeretanyag
Gyakorlat
Projektek végrehajtása kisebb csoportokban Lehetőségek projekt életciklusainak követésére Arduino mikrovezérlőn elérhető kommunikációs lehetőségek Számítógép vezérlés Arduino eszköz segítségével Egyszerű programozási elemekből (algoritmusokból és szerkezetekből) komplex szoftver tervezése és fejlesztése Eredmények prezentálása
Szakmai kompetenciák
Tudás
Képesség
Attitűd
Autonómia és felelősség
Számonkérés és értékelés
Félévközi követelmények
Projektmunka: Projekt készítése kiscsoportos munkában, majd az eredmények prezentálása az NJE által szervezett házi konferencián. Kötelező részvétel egy konkrét projektben, projekt életciklusonként (indítás, tervezés, végrehajtás I., végrehajtás II., tesztelés, ellenőrzés) 12-12 pont (összesen 72 pont) szerezhető. A házi konferenciára készülő videó és prezentáció 14-14 pont (összesen 28 pont). A gyakorlati jegy megszerzésének feltétele mind a projekt, mind a konferencia részből 50% teljesítése.
Vizsgakövetelmények
Generatív MI használata
Nincs megadva
Irodalom
Kötelező irodalom
Nincs megadva
Ajánlott irodalom
J. M. Hughes - Arduino: A Technical Reference Guta Gábor: Szoftverfejlesztés okosan Pythonnal – Agilis csapatok közös nyelve Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv I-II. kötet