Tantárgy neve, kódja: Transzverzális I.: Én, mint logisztikus, GLOGBAL-TRANSZV1-1

Szak neve, képzési szintje: Logisztikai mérnöki alapszak, BSc
Tanterv: 2017
Féléves konzultációs órák száma: 4
Kreditérték: 1
Elmélet: 0 %
Gyakorlat: 0 %
A tantárgy tantervi helye: 2. félév
Munkarend: Levelező
Előtanulmányi feltételek: -
Értékelés: gyakorlati jegy
Tantárgy besorolása:
Oktatás nyelve: Magyar
Tantárgyfelelős: Dr. Török Erika
Felelős tanszék: Informatika Tanszék
Tantárgy oktatója(i):
Ellenőrzésért felel: Bajákiné Szűcs Éva
Tárgy oktatásának célja:
A tantárgy célja, hogy elősegítsük a hallgatóknál a reflexív tanulás fejlesztését, illetve hogy gyakorlatot szerezzenek céljaik meghatározásában és célkitűzéseik megfogalmazásában.
Elsajátítandó ismeretanyag:

Tanulási m

Elsajátítandó szakmai kompetenciák (tudás, képesség, attitűd, autonómia és felelősség, további szakmai kompetenciák):
Tudása:


Képességei:

Ismeri a logisztikában használatos mérési eljárásokat, azok eszközeit, műszereit, mérőberendezéseit. Képes a logisztikai rendszerek részfolyamatainak, és azok fizikai realizálását végző részegységek (anyagmozgatógépek, szenzorok, aktuátorok, irányítórendszerek, adatbázis-rendszerek stb.) összekapcsolására.

Attitűdje:


Autonómia és felelősség:


További szakmai kompetenciák:


A számonkérés és értékelés rendszere:
Félévközi tanulmányi követelmények:
A félév so
Vizsgakövetelmények:

-

Tanulmányi segédanyagok, laborháttér:

-

Kötelező irodalom:

Kötelező irodalom: F. Várkonyi Zsuzsa: Tanulom magam, Budapest, 2003., ISBN: 963547393 1; Balogh László: Tanulási stratégiák és stílusok, a fejlesztés pszichológiai alapjai. http://www.mateh.hu/tehetsegkonyvtar/Dr_Balogh_konyvek/Tanulasi_strategiak_es_stilusok.pdf; Ajánlott irodalom: Horányi Katalin: Tanuljunk tanulni. Magyar Könyvklub, Budapest, 2002. ISBN: 9635477457.; Oroszlány Péter: A tanulás tanítása, Független Pedagógiai Intézet, Budapest, 2007. ISBN: 9789632100975; Elektronikus segédanyagok: www.tanulasmodszerta

Ajánlott irodalom: